Social Icons

TEST

Isnin, 4 Mei 2009

Sekolah Menengah Agama Al Falah






Bangunan sekolah ni kebanyakannya msih baru, zaman aku dulu kebanyakannya bangunan papan. Ingat lagi, bila ada ustaz bertubuh besar yang naik menuju ke kelas, terasa gegaran perjalanannya..kelas aku hujung sekali, jadi..kami pun cepat-cepat berpura-pura belajar..tunjuk rajinlah waktu tu..hehe..


kantin sekolah. tak banyak berubah, masih seperti dahulu.



Pondok pengawal. Zaman aku dulu, pondok ni belum ada lagi. Alhamdulillah, banyak perubahan. Terima kasih kepada pakcik pengawal ini kerana izinkan aku memasuki kawasan sekolah dan mengambil gambar untuk tatapan sahabat-sahabat seperjuangan.

Asrama lelaki (ASPURA). Kawasan ASPURA terdapat Surau dan rumah warden.




Inilah tempat aku pernah menuntut ilmu dan menimba banyak pengalaman hidup. Segalanya tentang kehidupan bermula di sini, sejak aku tingkatan 1 hingga tingkatan 5. Dulu sekolah ini sekolah agama rakyat..sekarang sudah diambil alih..SABK (sekolah agama bantuan kerajaan). Kepada sahabat-sahabat yang pernah belajar di sini (warga SMAAF),
ni Fb shim (klik di sini )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.